Kako reklamirati oz. vrniti blago?

Imate težavo s kupljenim izdelkom ali pa izdelek sploh ni prispel do vas?

Ne skrbite, vložite zaahtevek za reklamacijo, mi bomo pa v vašem imenu rešili nastalo težavo.

 

Kako to deluje?

1. Prijavite se v svoj uporabniški račun tudi pri dostavi TUKAJ.Izberite naročilo, ki ga reklamirate in kliknite na »Prikaži«

2. Pri izbranem izdelku kliknite na »Reklmacija« in izberite eno od ponujenih možnosti.V kolikor je reklamacija rešena s ponovnim pošiljanjem izdelka, pričakujte da bo pošiljka prispela v roku kot je reklamacija

3. O nadaljnih postopkih reklamacije vas bomo obvestili preko elektronske pošte. V kolikor pa bomo potrebovali še kakšno dodatno informacijo v zvezi z reklamacijo, vas bomo obvestili o tem.

4. Če izberete povračilo kupnine, vam bomo vedno ob opravičilu ponudili tudi vrednostni kupon. Če boste izbrali povračilo kupnine na vaš račun, vam bomo to tudi uresničili. TUKAJ.

NASVETI! Če reklamirate oz. vračate poškodovan ali neustrzen izdelek v prilogi reklamacijskega obrazca priložite tudi fotografijo tega izdelka. V večini primerov ne zahtevamo izdelka nazaj, novega pa vam bomo nemudoma poslali oz. vam vrnili denar. Če bomo pa vseeno zahtevali, da nam izdelek pošljete nazaj, vas bomo o tem obvestili

OPOZORILO! Ne pošiljajte nam blaga preden ne izpolnite reklamacijski obrazec, običajno to niti ne zahtevamo. Če pa ste to že storili, si ne belite glave s tem, pošiljko bomo vseeno sprejeli, vendar vedite, da bo reklamacija trajala nekoliko dlje. Ne pošiljajte reklamiranega izdelka na naslov sedeža Ateli, s.r.o., ker na tem mestu prevzemamo pošiljke le dvakrat mesečno. Reklamiranega blaga ne pošiljajte po povzetju, ker bomo take pošiljke zavrnili in pošiljka se bo vam vrnila.