Velika nagradna igra

POPUST 10% v košarici pri nakupu nad 20 € in 20% pri nakupu nad 60 €

Pravilnik o relakmacijah

Reklamacijski postopek

1. Da bi podali reklamacijo, se morate priajviti in slediti navodilomTUKAJ.

Postopek vračanja blaga v roku 30 dni

1. Da bi vrnili blago, se morate prijaviti in slediti navodilom TUKAJ.

V večini primerov reklamacij izvedemo s pošilljanjem novega blaga. Takoj po prejetju reklamiranega materiala, dobavitelj pošlje novo blago na naslov navdenega v naročilu. Kupec bo po elektronski pošti obveščen o dobavi novega blaga. Rok dostave je enak kot je bil naveden pri naročilu. Blago iz skladišča dostavljamo do 14 delovni dni od dneva pošiljanja. Ko gre za ostalo blago je rok posebej označen pri izdelku, v odvisnosti od dobavitelja in letnega časa (prazniki). Dnevi trajanja dostave se računajo ob dnevu pošiljanja.

Prosimo vas, da pošiljke pošiljate izključno s priporočeno pošiljko, nikakor ne po povzetju. Ne pošiljajte na blaga preden ne izpolnite reklamacijski obrazec. V večini primerov niti ne zahtevamo, da nam blago vrnete. V kolikor pa bomo zahtevali, da nam blago tudi vrnete, vam bomo poslali tudi reklamacijski obrazec

V kolikor ne bo možno popraviti reklamiranega izdelka in pri dobavitelju ne bo enakega, bomo obvestili potrošnika o ponudbi s podobnim izdelkom. V primeru zavrnitve zamenjave, vrnemo denar.

Zaradi začasne globalne krize v logistiki in dostavi blaga iz Azije, ki jo povzroča širjenje virusa Korona, lahko uporabniki zahtevajo ponovno pošiljanje, vračilo s kuponom ali vračilo kupnine, če pošiljka, ki so jo poslali dobavitelji iz Azije, ne bo dostavljena v 90 dneh.

Pravilnik o reklamacijah

1. Splošne odločbe

Ta pravilnik o reklamacijah ureja pravice in obveze prodajalca (tudi dobavitelj) na eni strani in kupcem na drugi strani. Ta pravilnik ureja različne pravice in obveze za kupce, ki stopijo v odnos z prodajalcem kot kupci/potrošniki (v nadaljevanju samo kupec). Pojem kupec/potrošnik je definiran v češkem civilnem zakoniku (§ 419 zák.č. 89/2012 Sb. občanský zákoník) v veljavni verziji (v nadljevanju samo civilni zakonik) in se deli na fizične in pravne osebe, ki postopajo v skladu z zakonom o trgovini ali drugimi državnimi institucijami in organizacijam (v nadlajevanju samo kupec-trgovec), ki se v odnosih s prodajalcem pogovarjajo v okvirjih svoje trgovske ali druge podjetniške dejavnosti. Različne pravice in obveze obeh kupcev so urejena in razdeljena na pravice in obveznosto »kupca potrošnika« in pravice in obveznosti »kupca podjetnika«.Če so po pravilniku o reklamaciji pogoji za oba enako urejeni, sta oba označena kot kupca. Po pravilniku o reklamaciji »kupca potrošnina in kupca podjetnika« je razlika v tem, da so kupci podjetniki v pravnem razmerju z prodajalcem na podlagi trgovskih pogojev, dočim kupci potrošniki vstopajo v pravne posle z dobaviteljem na podlagi čeških zakonov z.č. 89/2012 Sb. i z.č. 634/1992 Sb.

Reševanje reklamacij kupca – potrošnika se izvaja po civilnem zakoniku, posebna pozornost je na predpisih, ki urejejo pravice kupca – potrošnika v primeru okvare in Zakona o varovanju potrošnika(z.č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele)

Garancija se nanaša na izdelke kupljene v spletni trgovini upoštevajoč garancijski rok. Za vse izdelke, kupljene v spletni trgovini, ima kupec v sekciji (moj račun) dokazilo o nakupu, ki je istočasno garancijski list in dostavnica. V primeru reklamacije sled okvare izdelka, posrednik od kupca ne zahteva dostavo dokazil o nakupu, čeprav je nujno spoštovati postopek in pravilnik.">TUKAJ.


2. Kršitev pogodbe in vračilo pokvarjenih izdelkov

Če kupec ob prevzemu izdelka opazi kakršnokoli odstopanje od računa, ki je tudi dostavnica i dostavljenim izdelkom(vrsta in količina) priporočamo, da nemudoma oz. v roku 24.ur obvesti posrednika preko službe za pomoč uporabnikom, da bi isti pomanjkljivosti odpravil. Posrednik lahko zaprosi kupca za fotografiju dostavljenega izdelka. Zahtevki kupca so definirani v civilnem zakoniku. Če se pomanjkljivost izdelka odkrije do 6 mesecev od dneva prevzema izdelka in nanaša se na skrite napake ima kupec-potrošnik pravico na primerno znižanje cene, ali odstop od pogodbe.

 

3. Pogoji garancije

Garancijski rok je 24 mesecev z izjemo navedeno v točki 5. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema izdelka. Posrednik ali pooblaščeni delavec odloča o reklamaciji takoj, v zahtevnejših primerih v roku treh dneh, odvisno od vrste izdelka in ocenitev okvare. Najkasneje v roku 30 dni okvara mora brez nepotrebnih odlaganja biti odpravljena, če se posrednik in kupec drugače ne dogovorita. Če posrednik reklamacijo ne reši v dogovorjenem roku se smatra kršitev pogodbe.

 

4. Neveljavnost garancije

Garancija je v celoti ali delno neveljavna v naslednjih primerih:

  • --po izteku garancijskega roka
  • --pri mehanski poškodbi (nestrokovnem ravnanju, neupoštevanju predpisane zaščite)
  • --uporaba izdelka v pogojih, ki s svojimi parametri ne ustrezajo okolici za katero so predvideni, ali drugih parametrih določenih s strani proizvajalca
  • --če je izdelek poškodovan naravnim katastrofam ali izpadom el. energije
  • --če je blago poškodovano z prekomerno obremenitvijo in uporabo v nasprotju s splošnimi navodili proizvajalca

     

     

    5. Blago z garancijskim rokom krajšim od 24 mesecev

Na vse potrošne izdelke dajemo garancijo 24 mesecev. Če je na izdelku naveden garancijski rok krajši od 24 mesecev se po končanju garancijskega roka, reklamacija ne upošteva..

 

6. Postopek reševanja reklamacij

Reklamacije upošteva in rešuje ponudnik storitev podjetje Ateli, s.r.o. Kupec po pošti dostavi reklamirano blago na svoje stroške in rizik na naslov ponudniku storitev, ki mu ga bo po rešeni reklamaciji vrnil na naslov. Kupec pošlje na naslov ponudnika storitev v Češki republiki. Proces reklamacije lahko začneteTUKAJ (po prijavi).

Priporočamo, da ob vrnjenem blagu priložite tudi: priročnike, dokumente, kable, CD-je in ostali material po možnosti v originalni embalaži. V oddelku za reklamacije bodo ocenili reklamirano blago in se odločili o upravičenosti reklamacije. Kupec bo z reklamacijskim zapisnikom obveščen o procesu reševanja.

V kolikor ponudnik storitev ugotovi, da reklamacija ni upravičena bo o tem najkasneje v 30 dneh obvsestil potrošnika. Potrošnik ima pravico do povračila stroškov, ki mu po pravilniku pripadajo. Reklamacije se običajno rešujejo s pošiljanjem novega izdelka

Tridestdnevni rok za reklamacije prične teči od dneva prejema reklamacije oz. naslednji delovni dan. Če zadnji dan določen za reševanje reklamacije pade na soboto, nedeljo ali praznik se za zadnji dan šteje najbližji delovni dan.



Poškodbe, ki nepomembno povzročajo kršitev pogodbe

Če gre za poškodbe, ki so nepomembne za kršitev pogodbe, kupec – potrošnik ima pravico zahtevati brezplačno odpravo le teh. Če gre za okvaro reklamiranega izdelka , ki se jo sicer da odkloniti, a bi ta odklonitev bila neustrezna ima kupec pravico do zamejave izdelka, če pa gre za okvaro le dela izdelka pa za zamenjavo dela. Če je ta postoek neizvedljiv ima kupec pravico zahtevato sorazmerno znižanje cene, lahko pa tudi odstopi od pogodbe.

Zamenjava izdelka

Reklamacija poškodovanega izdelka, ki se nahaja v skladišču prodajalca se naredi z zamenjavo izdelka. Če na dan prejema reklamacije v skladišču ni izdelka, kupec – potrošnik lahko z posrednikom dogovori kasnejši termin dostave nadomestnega izdelka. Zamenjane izdelke posrednik pošilja potrošniku na lastne stroške. Po dogovoru z potrošnikom je možno (ob predpostavki, da se reklamirani izdelek ne proizvaja več oz, da je dolgoročno nedostopna) lahko posrednik kupcu – potrošniku ponudi izdelek dugega proizvajalca, ki ima enake ali boljše lastnosti, kot reklamiran izdelek..

V primeru, da okvaro ni mogoče odkloniti, ali zamenjati reklamiran izdelek ima kupec pravico zahtevati znižanje cene oz. odstopiti od pogodbe

Ravno tako kupec ima pravico zahtevati zamenjavo izdelka, če se okvara ponavlja tudi po odklonitvi ter da zaradi ponavljajoćih okvar izdelek ni uporaben. Za ponavljajoče okvare se šteje tri zaporedne, enake okvare in upoštevane reklamacije, ali četrta priznana reklamacija tudi druge vrste.
V tem primeru se kupec odloči, alo bo zahteval zamenjavo izdelka ali bo odstopil od pogodbe.

 

7. Reklamacija poškodovanih izdelkov pri transportu

Kupec ima pravico zavrniti blago od prevoznika v kolikor so vidne poškodbe (velja tudi v primeru ko je očitno, da je bilo blago izloženo vremenskim vplivom). Zato vas prosimo, da ste pozorni na stanje pošiljke, posebej na površini ovoja. Posebej, če je ovoj poškodovan, pomeni, da je lahko tudi samo blago poškodovano. V primeru poškodovane pošiljke je kupec dolažan, narediti zapisnik z dobaviteljem, sicer je v nasprotnem primeru reklamacija zavrnjena..

8. Končne določbe

Ponudnik na noben način ne odgovarja za izgubljene podatke, ki se nahajajo v reklamiranem blagu, a se kupcu svetuje, da na enak način hrani izven reklamiranega blaga. .

V pogledu pravne regulative spletne trgovine in reklamiranega postopka, zakon o elektronski trgovini jasno omenjuje obveze o spoštovanju nacionalnih predpisev na domače trgovce, ki so registrirani v Republiki Sloveniji. V kolikor se potrošnik odloči za naročilo blaga na spletni strani tujega trgovca, čigar je sedež na prrimer v Ameriki, Kitajskem ali kateri od članic EU (kot je na primer ShipGRATIS) položaj se spremeni. V tem primeru se sklene pogodba oziroma nastane privatnopravni odnsos z elementi insotransoti. To situacijo v domačem pravu predvideva zakon o reševanju sporov z predpisi drugih držav. Po členu 20. 1.odstavek. tega zakona je predpisana pravica za pogodbo o prodaji premičnin in se uporablja pravilnik mesta kjer se v času prejema ponudbe nahaja bivališče oz. sedež posrednika, razen če okoliščine ne nalagajo drugače.