Velika nagradna igra

POPUST 10% v košarici pri nakupu nad 20 € in 20% pri nakupu nad 60 €

  • Stanje naročila
  • Čas dostave
  • Reklamacije/vračilo blaga
  • Uporabniški račun, kako naročiti
  • Vrste plačil
  • Vročanje pošiljk
  • Fakture, računi in reklamacijski listi
  • Poštnina
  • Blago - podrobnosti, dostopnost, napačen opis
  • Prijava na newsletter
    • Kje se nahaja pošiljka in kdaj bo prispela?
    • Stanje vaše pošiljke lahko preverite s pomočjo obrazca:

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Kako lahko prekličem ali zamenjam naročilo?
    • Če želite preklicati ali zamenjati vaše naročilo, vas prosimo, da izpolnete ticket s številko naročila in mi bomo uredili ostalo. Plačanega naročila ni možno preklicati.

    • Kdaj bo prispela moja pošiljka?
    • Blago, ki je na zalogi v skladišču praviloma dostavimo v roku 7 dni, ostalo blago dostavijo dobavitelji med 10 in 40 dnevi od odpreme blaga. Na dan odpreme prejmete informativno elektonsko sporočilo. V primeru večjega števila naročenega blaga lahko blago prispe v več posameznih pošiljkah. Pošiljka navadno prispe na domači naslov ali pa vas čaka na pošti. V primeru, da ste naročili blago pri dobaviteljih in naročilo ni prispelo v predvidenem roku, prosimo, da se obrnete na vašo najbližjo pošto. V kolikor tudi tam ni pošiljke, se obrnite nas naš oddelek za pomoč uporabnikom.

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Čas za dostavo pošiljke je poteklo in blago ni dostavlljeno, kako naprej?
    • Prepričajte se, da je potekel rok dostave 10 - 40 dni (blago na zalogi 7 dni) od odpreme. Opozarjamo vas, da rok prične teči od dneva odpreme, in ne od dneva naročila. O dnevu odpreme vas obvestimo po elektronski pošti. Blago je lahko odpremljeno iz več različnih skladišč, zato bo dostavljeno v večih pošiljkah. Vsaka pošiljka je lahko odpremljena z drugim datumom. Pošiljka prispe na domači naslov ali na pošto. Prosimo preverite o vaši pošiljki tudi na pošti. Če pošiljke ni niti na pošti, vložite reklamacijski list po naslednjih navodilih: TUKAJ Poslali vam bomo novo blago ali pa vam vrnili kupnino.

    • Ne obveščate me o stanju naročila
    • Če niste prejeli nobene elektronske pošte v zvezi z obdelavo vašega naročila, preverite v elektronski pošti pod nezaželjeno pošto (spam). Preverite tudi v svojem uporabniške računu, če ste vnesli točen elektronski naslov: TUKAJ. V kolikor je elektronski naslov pravilen, ne morete pa se prijaviti v uporabniški račun, kontaktirajte oddelek za pomoč uporabnikom. Proces obdelave naročila lahko spremljate na tej povezavi: TUKAJ

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako dolgo traja dostava?
    • Običajen rok dostave je 10 - 40 dni od dneva odpreme, in ne od dneva naročila. Daljši rok velja za izdelke, ki niso na zalogi in jih je potrebno nabaviti pri dobavitelju. To pa ne velja za blago, ki je na zalogi ali razprodaji. Zanj velja rok dostave do 7 dni. O datumu odpreme vas obvestimo preko elketronske pošte. Primer: eno blago ste naročili na zalogi, drugo pa pri dobaviteljih. V tem primeru bo vsaka pošiljka prispela v različnem časovnem obdobju. Ravno tako je lahko vaše blago odpremljeno iz različnih skladišč, zato bo dostavljeno v večih pošiljkah.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako reklamirati, vrniti ali zamenjati blago?
    • Blago lahko na preprost način reklamirate s povezavo na: TUKAJ

      Vaš zahtevek

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako izvedeme novo naročilo?
    • Če ste pri nas že nakupovali, se prijavite v Vaš uporabniški račun, dodajte izdelke v košarico in sledite naslednjim korakom. V kolikor pa je to Vaš prvi nakup, potem dodajte izdelke v košarico, kliknite na "nadaljuj" in vpišite svoj elektronski naslov. Nadaljujte z izpolnjevanjem Vašega domačega naslova, izberite geslo in si ga zapomnite, preidite k zaključku nakupa na "skupaj" in "plačaj". Vse podrobnosti v zvezi z nakupom prejmete na vaš elektronski naslov.

    • Ne morem se prijaviti, pozabil/a sem geslo?
    • V primeru, da se ne morete prijaviti v svoj uporabniški račun, kliknite TUKAJ in vpišite Vaš elektronski naslov. Poslali vam bomo povezavo, kjer boste vnesli novo geslo. Če ne prejmete elektronske pošte, pomeni, da niste registrirani pri nas. To lahko najenostavneje preverite TUKAJ .

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Ali lahko plačam po povzetju?
    • Večina izdelkov se lahko plača po povzetju. Pri vsakem izdelku, ki se ga da plačati po povzetju se nahaja napis "Plačilo po povzetju", primer lahko vidite TUKAJ. Vse ostale izdelke, od ostalih dobaviteljev, lahko plačate s plačilno kartico, preko e-banke ali s položnico na pošti/banki. Pošiljke vam dostavi kurirska služba GLS.

    • Ali je možno plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN)?
    • Da, lahko plačate z UPN. Pri naročilu izberite vrste plačila: Plačilo preko spletne banke ali univerzalnega plačilnega naloga (UPN). V nadaljevanju se vam bodo prikazali podatki o plačilu. Podatke o plačilu vključno s primerom izpolnjene UPN prejmete na email.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Dobil/a sem samo del naročila, kaj zdaj?
    • V kolikor ste prejeli samo del naročenega blaga, predlagamo, da počakate na preostale pošiljke. Proces odpreme blaga posameznih pošiljk lahko spremljate tukaj:

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Carinski postopki
    • V kolikor je blago zadržano na carini zaradi carinjenja, vam bomo pomagali pri reševanju nastalega problema. Podrobne informacije lahko najdete TUKAJ . V primeru nastalih dodadtnih stroškov s tem vam bomo povrnili razliko. Če je blago zadržano pri carinskem postopku, vam bomo povrnili kupnino.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kje lahko najdem račun in granancijski list?
    • Račun si lahko natisnete v zavihku - Moja naročila ( TUKAJ ), kliknete na računi pri določenem izdelku. V kolikor ste naročili večje število izdelkov pri različnih dobaviteljih, boste tudi toliko računov prejeli. Račune za blago v skladišču izda podjetje Ateli Goods s.r.o., račune od tujih dobaviteljev zagotovijo dobavitelji, ki izpolnjujeo vse zakonske določbe v zvezi z DDV.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Ali je poštnina brezplačna?
    • Da, poštnina je brezplačna.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Ali pogrešate informacije o izdelkih?
    • Pri vsakem izdelku lahko kliknete na Diskusija o izdelku, kje lahko že najdete odgovor na Vaše vprašanje, če pa vseeno ne najdete odgovora, lahko začnete novo diskusijo o izdelku, mi Vam bomo pa odgovorili na e-pošto ali direktno v diskusiji. Če Vam kakšen podatek v zvezi z izdelkom ni jasen, napišite komentar v Diskusijo o izdelku ali nas kontaktirajte preko uporabniškega sevisa.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako prekličem naročnino na newsletter in kako jo obnovim?
    • Če želite prejemati bilten enkrat tedensko ali ga želite preklicati, kliknite na povezavo: „ShipGRATIS.si kliknite TUKAJ“. V kolikor bi želeli obnoviti naročnino, to lahko storite TUKAJ

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi

Žal nimano izdelkov s tem iskalnim nizom. Poskusite spremeniti ključne besede ali pa se obrnite na podporo uporabnikom

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Pišite nam.



  • Dodaj datoteko

* Obvezna polja

Pomembne informacije
Če imate kakršnakoli vprašanja, pokličite naš uporabniški servis na tel. št. +386 181 08 755 ob delavnikih od 10.00 do 16.00 ure.
 
Klic se obračuna po običajni ceni klicne številke, z oziroma na značaj centrale obračuna se tudi čas čakanja.
Kontaktirate nas lahko tudi preko tiket e-pošte, s pomočjo zgoraj navedenega obrazca ali preko e-pošte na info@shipgratis.si . Prosimo Vas, da nam vprašanje ne pošiljate večkrat, s tem ga boste vrnili na začetek čakalne vrste.
Kontaktiranje oddelka za podporo uporabnikom soglašate z uporabo osebnih podatkov v marketinške namene spletne trgovine ShipGratis.si podjetja Ateli, s.r.o.