Velika nagradna igra

POPUST 10% v košarici pri nakupu nad 20 € in 20% pri nakupu nad 60 €

Sprašujete se kako to deluje?

1. Kako to, da je poštnina brezplačna?

1. 1 Pri dragem asortimentu ni problem vračunat v ceno poštnino, da to stranka niti ne opazi. Kljub temu, mi ponujamo izdelke v vrednosti do 40 Evrov, čeprav gre običajno za izdelke v vrednosti do približno 20 Evrov. In kako je to potem mogoče?

1.2 Blago pošiljamo direktno od dobaviteljev. V današnjem času ni več skrivnost, da vsemogoča elektronika in drugo blago prihaja iz Kitajske in Tajvana. Zato smo se odločili, da se najbolj izplača dostavljat blago direktno uporabnikom iz destinacij njene proizvodnje.

1.3 Ravno tako se na veliko varčuje pri stroških dobaviteljev in velikih trgovcih. Prizadevamo si, da so cene blaga, ki vam jih ponujamo vedno konkurenčne ali celo za odtenek nižje.

1.4 Cene poštnine smo uspeli zmaanjšati na minimum zahvaljujoč velikem številu pošiljk, ki jih dobavitelji pošiljajo našim uporabnikom. Pomembno načelo v trgovinskem modelu nakupovalne galerije ShipGRATIS je to, da nikoli ne zaračunavamo poštnino v ceno blaga, ampak je le odvzamemo od naše marže. Na prvi pogled je to lahko nedobičkonosno. Primerjate naše cene s konkurenco in videli boste to razliko. .

1.5 Pošiljka z blagom prispe iz Azije. Uporabnik ne opazi nikaršne razlike, razen rok dostave. (vpoglej sekcijo Dostava) Pošiljke standardno dostavlja Pošta Slovenije.

2. Kako delujejo reklamacije?

2.1 Zavedamo se, da lahko vračilo blaga nazaj v Azijo zaradi reklamacije, drago stane povprečnega potrošnika in je tudi je izredno zamuden proces.

2.2 Zato smo se odločili, da posredujemo in rešujemo reklamacije. Uporabnik pošlje zahtevek za reklamacijo z reklamacijskim dokumentom. Od nas dobi naslov na Češkem, kjer lahko pošlje blago, za ostalo poskrbimo mi kot je običaj v spletni trgovini. Zaradi hitrejšega postopka od dobavitelja zahtevamo, da takoj pošlje novo blago.

2.3 Kaj če se pošiljka izgubi tekom transporta? V takim primerih prevzamemo celotno odgoovornost nase in o našem strošku zahtevamo od dobavitelja, da pošlje novo blago.

3. Kako lahko uporabnik plača blago?

3.1 Kot že izhaja iz načela nakupovalne galerije ShipGRATIS, je naročeno blago možno plačati s transferjem na račun preko platforme PayU ali nakazilom na pošti oz. banki.

3.2 Glede na to, da blago prihaja iz Azije, plačilo po povzetju ni možno. Blago, ki se nahaja v našem skladišču, pa je možno plačati tudi po povzetju.