Trgovina na debelo in ladijski prevoz sta dobrodošla.
Kako lahko sledim svoji pošiljki?
Svoji pošiljki lahko sledite na naslednjem spletnem mestu z uporabo številke za sledenje: 17track.net/en (Kopiraj v brskalnik, da se odpre)
Kaj lahko storim, ko se izteče čas za zaščito nakupa?
Če se vam izteče čas zaščite nakupa, se obrnite na nas in pomagali vam bomo, da ga podaljšate. Torej vaš denar ne bo šel na moj račun.
Ali obstaja carinski davek?
Običajno prijavimo minimalno vrednost, da se izognemo carinskemu davku. Toda zaradi različnih politik v različnih državah lahko pride do carinskega davka, ki ga mora plačati kupec. Zato lahko ob oddaji naročila pustite sporočilo, kolikšno vrednost želite prijaviti.
Povratne informacije:
Če ste zadovoljni z našimi izdelki in storitvami, vas prosimo, da pustite pozitivne povratne informacije in 5 zvezdic. Prav tako smo veseli, če lahko delite naše predmete na SNS in facebook, dajte nam svoj posnetek zaslona , boste imeli priložnost dobiti tudi kupon za 10 USD.
Če niste zadovoljni z našimi izdelki, nas kontaktirajte, preden pustite negativne povratne informacije. zagotavljamo, da bomo 100% slove vse težave za vas in da boste zadovoljni.
SERVIS:
1. Skrbimo za naše cenjene stranke in vam bomo vedno poskušali pomagati, upamo, da bomo z vami vzpostavili dolgotrajno poslovanje.
2. Preden pustite negativno povratno informacijo ali odprete spor na spletnem mestu, se obrnite na nas prek storitve TRADEMANGGER.
Prosimo, dajte nam priložnost, da rešimo kakršno koli težavo.
najboljše želje za u in vašo družino ❤.